Avoin rekry keskiviikkoisin klo 12-15 Helsingin ja Lahden toimistolla. Tervetuloa! 

Helsingin toimiston käyntiosoite Läkkisepänkuja 6, Helsinki.

Lahden toimiston käyntiosoite Vuorikatu 25, Lahti.

Katso avoimet työpaikat tästä >

INHOUSE PARTNERS OY ON KOTIMAINEN PALVELUYRITYS

Palvelumme muodostuvat siivous- ja toimitilapalveluista, joiden lisäksi tarjoamme edellisiin liitettävissä olevia oheispalveluita. Kykenemme hoitamaan suuriakin kokonaisuuksia, mutta kaiken palvelumme tuotamme pienen yrityksen joustavuudella ja henkilökohtaisella palvelulla. Kunnianhimoinen tavoitteemme onkin palvella jokaista asiakastamme, niin pientä kuin suurta, paremmin kuin yksikään kilpailijamme. Tarjoamme siivous- ja toimitilapalvelut pitkän kokemuksen tuomalla vankalla ammattitaidolla.

OMISTAUTUNUT HENKILÖKUNTA

Poikkeuksellisen hyvän henkilöstön ja henkilöstöpolitiikkamme ansiosta niin henkilön vaihtuvuus, kuin sairauspoissaolotkin ovat meillä huomattavasti alan keskitasoa alhaisemmalla tasolla. Tämä antaa meille mahdollisuudet kohdistaa kulumme oikein; henkilöstömme palkkaukseen, viihtyvyyteen ja kouluttamiseen. Se puolestaan näkyy asiakkaillemme suoraan palvelun laadussa.

Open recruitment on Wednesdays at 12-15 in Helsinki and Lahti offices. Welcome!

Helsinki office address Läkkisepänkuja 6, Helsinki.

Lahti office address Vuorikatu 25, Lahti.

Check open positions here >

INHOUSE PARTNERS OY IS A DOMESTIC SERVICE COMPANY

Our services consist of cleaning and facility services, in addition to which we offer ancillary services. We are capable of handling large entities, but we provide all our services with the flexibility and personalized service of a small business. Our ambitious goal is to serve each of our customers, small or large, better than any of our competitors. We offer cleaning and facility services with solid professionalism brought by long experience.

DEDICATED STAFF

Thanks to exceptionally good personnel and our personnel policies, both personnel turnover and sick leaves are significantly lower than the industry average. This gives us the opportunity to allocate our expenses properly: to the hiring, comfort, and training of our staff. This, in turn, is directly reflected in the quality of service we provide to our customers.